No products in the cart.

სილაბუსი შექმნილია ქოფირაითინგის საწყისების შესასწავლად. სტუდენტები კურსის განმავლობაში დაეუფლებიან პროფესიის სპეციფიკას, მიიღებენ საბაზისო ცოდნას და გაეცნობიან კრეატიული პროცესის მიმდინარეობის ეტაპებს.
1-ელი ლექცია – შესავალი ქოფირაითინგში
რა არის ქოფირაითინგი რა ევალება ქოფირაითერს შემიძლია, თუ არა ქოფირაითინგის სწავლა? რისთვის/ვისთვის არის საჭირო ქოფირაითერი ქოფირაითერის როლი მარკეტინგში
მე–2 ლექცია – კრეატივის ანი–ბანი/სამუშაო პროცესი
ვინ მუშაობს ჩვენთან ერთად? ტერმინები დამხმარე ინსტრუმენტები რისერჩის მნიშვნელობა სააგენტოს მუშაობის პრინციპი ქვიზი ბრენდებზე Kahoot-ის ტესტი მეორე ლექციაზე
მე–3 ლექცია – მოვემზადოთ წერისთვის
ბრიფი ვისთვის ვწერთ ქოფის? ტექსტების ტიპები, სტილი და TOV ბრენდის არქეტიპები რა გვჭირდება სწორი ქოფის დასაწერად? ქოფის წერის სტრუქტურა რა აფუჭებს ტექსტს? დავალება
მე–4 ლექცია – ქოფირაითინგი სხვადასხვა პლატფორმებისთვის
რისთვის გვჭირდება სხვადასხვა სტილის ტექსტები? Facebook LinkedIn Instagram TikTok დავალება
მე–5 ლექცია – კრეატიული კამპანიისა და პროცესის მიმდინარეობა
კვლევა ინსაითი თუ ფაქტი? Big Idea სცენარზე მუშაობის სპეციფიკა კამპანიის გაშლებზე მუშაობა მაგალითები კამპანიებიდან დავალება
მე–6 ლექცია – ბრენდის იდენტობის შექმნა და მაგალითების გარჩევა
როგორ იქმნება ბრენდ პლატფორმა ბრენდის იდენტობის არსი ბრენდბუქი Naming საკლასო სავარჯიშო
მე–7 ლექცია – კრეატიული ქოფირაითინგი
რა არის კრეატიული ბრიფი? სთორითელინგის ტექნიკები როგორ მივიქციოთ ყურადღება პირველივე წინადადებიდან ვიზუალისა და ტექსტის სინერგია კრეატიული ქოფირაითინგის მაგალითების განხილვა დავალება
მე–8 ლექცია – პრინტზე მუშაობა
რა არის პრინტი? პრინტების მაგალითები პრინტი, როგორც ხელოვნება სოციალურად მნიშვნელოვანი მესიჯები პრინტებში პრინტ კონკურსები დავალება
მე–9 ლექცია – მოვემზადოთ საბოლოო ნამუშევრების წარსადგენად
პრაქტიკული სამუშაო ერთმანეთის ნამუშევრების შეფასება და დისკუსია საგამოცდო ფორმატის გაცნობა
მე–10 ლექცია – საბოლოო ნამუშევრების განხილვა
დისკუსია უკუკავშირი
Reviews
Members info
This is a list of members enrolled in this course