No products in the cart.
1. შესავალი ციფრულ მარკეტინგში
• რა არის ციფრული მარკეტინგი • საკვანძო ტერმინოლოგიების მიმოხილვა • ციფრული სტრატეგიის ჩამოყალიბების პრინციპები • ციფრული მარკეტინგის როლი ბრენდის პოზიციონირებაში
2. SEO საძიებო სისტემის ოპტიმიზაცია
• SEO-ს ზოგადი პრინციპები • კამპანიების განსაზღვრა და წარმოება • On page / O page SEO - ტექნიკები • Technical SEO და მისი მნიშვნელობა ბრენდინგში • Title tag, Sitelink, Meta Description, Anchor Text, Backlink, Inter- nal link - და სხვა მნიშვნელოვანი ტექნიკების მიმოხილვა
3. ვებ გვერდის ოპტიმიზაცია
• მომხმარებელზე მორგებული (User Friendly) დიზაინის პრინციპები • ტექსტუალური მხარის ტაქტიკურად გაწერა ვებ გვერდისთვის • ლენდინგ გვერდების ოპტი8მიზაცია • პრაქტიკული დავალება
4. კონტენტ მარკეტინგი
• ძირითადი სოციალური პლათფორმები ციფრული მარკეტინგისთვის • ბრენდისთვის რელევანტური კონტენტის შექმნა • ქოფირაითინგის ფორმულები და წერის სხვა პრინციპები • User Persona-ს შექმნა • Tone of Voice ჩამოყალიბება • პრაქტიკული დავალება
5. რეკლამა სოციალურ მედიაში
• Creator Studio და Business Suite-ის მიმოხილვა • Inbox ავტომატიზაციები • კონკურენტების ანალიზი და ბენჩმარკის ფუნქცია პრაქტიკული დავალება
6. Facebook Ads Manager
• Ads Manager - ის შექმნა და მართვა • რეკლამირების ეტაპები • Objective-ების განხილვა: Awareness,Consideration,Conver- sion... • Carousel რეკლამის შექმნა • აუდიტორიის შექმნა
7. Facebook Ads Manager P2
• Advertising Policy და Restrictions-ების განხილვა • როგორ დავუკავშირდეთ Meta Support-ს • Pixel - ინტეგრირება და გამოყენება • A/B Testing-ის როლი და გამოყენების მნიშვნელობა • კამპანიის შეფასების ინდიკატორების მიმოხილვა • პრაქტიკული დავალება
8. Email - SMS მარკეტინგი, CRM პლატფორმაში მუშაობის პრინციპები
• Email - SMS მარკეტინგის საფუძვლები • ლიდების გენერაცია • ეფექტური კამპანიების ჩამოყალიბების სტრუქტურა • ავტომატიზაციების შექმნა • Email მარკეტინგის დიზაინზე მუშაობა • სამუშაო პროცესში ხელოვნური ინტელექტის (AI) სტრატეგიული გამოყენება
9. Google Ads
• Google Manager-ის შექმნა • რეკლამის ფორმატები • შედეგების გაზომვის მეტრიკები • ბიუჯეტის განსაზღვრა • პრაქტიკული დავალება
10. Aliate Marketing
• Aliate Marketing-ის მნიშვნელობა და კავშირი ციფრულ მარკეტინგთან • წარმატებული პლატფორმები Aliate Marketing-ის გამოსაყენებლად • Aliate Marketing-ით მიღებული შედეგების დათრექვა • სოც.ქსელის ექაუნთის რეალური Engagement Rate-ის დადგენა • პრაქტიკული დავალება
11. Instagram რეკლამა
• ინსტაგრამ სტრატეგიები • ითორების შექმნის უფასო პლატფორმები • რეკლამირება Facebook Ads Manager-დან • რეკლამირება Instagram აპლიკაციიდან • ფინალური დავალება
12. ფინალური პროექტების განხილვა და შეფასება
კურსის გავლის შემდეგ სტუდენტს ეცოდინება: შედეგებზე ორიენტირებული ციფრული კამპანიის დაგეგმვა, გაზომვადი მიზნების დასახვა, სტრატეგიის შესაბამისი რეკლამების განთავსება, რეკლამის ოპტიმიზაცია Facebook, Instagram და Google პლატფორმებზე, ასევე დამხმარე ციფრული არხების გამოყენება, შედეგების გაანალიზება და რეპორტინგი. CRM პლატფორმაში მუშაობის პრინციპები და Email კამპანიების ჩამოყალიბება. სტუდენტი შეძლებს საძიებო სისტემის ოპტიმიზაციასა და ვებ გვერდის გამართვას. სტუდენტს სრულად ეცოდინება როგორც ციფრული მარკეტინგის, ისე ბრენდის პოზიციონირების მნიშვნელოვანი პრინციპები. სტუდენტს პრაქტიკული დავალებები საშუალებას აძლევს თეორიული ცოდნა გაიღრმაოს და მოარგოს ესა თუ ის საკითხი თავისი ინტერესის სფეროს (ბიზნესს). კურსის დასრულების შემდეგ გაიცემა სერტიფიკატი და წარმატებულ სტუდენტებს ექნებათ დასაქმების შესაძლებლობა.
Reviews
Members info
This is a list of members enrolled in this course